fbpx

סטודיו ליוגה לנשים בחולון בכל גיל ובכל רמה

אימוני יוגה לחיזוק הגוף והנפש

יוגה זה כיף!

אם בא לך להנות ולהשתחרר, בואי לשיעור יוגה, אימון שכולו כייף! אימון אנאירובי שליו ומהנה העובד על כל שרירי הגוף, בשילוב מודעות מחשבתית. מתאים לכל הנשים הרוצות לחזק את שרירי הגוף והיציבה, להצר היקפים, לשקם בעיות גב, כאבי צוואר ברכיים ומפרקים.

אימון לגוף ולנפש

אם את מחפשת אימון רגוע, שליו, אך מחזק. אימוני יוגה הם בדיוק מה שאת מחפשת! אימונים המחברים בין הגוף והנפש, משפרים את היציבה והגמישות, ומחזקים את הגוף.יוגה להתמודדויות היומיומיות, ולאושר האישי.

אימוני כח משלימים ליוגה לחיזוק הגוף

את רוצה להיות, חזקה עוצמתית, יציבה וחטובה ולמקסם את הכושר שלך? אימוני כח עם כל סוגי המשקולות, קטלבל, כדורי כח, גומיות ועוד, יפתחו לך את כל הטוב הזה!

חיזוק שרירים חלשים

והארכת שרירים קצרים, מבלי לנפח את הגוף ומבלי להזיע.

יציבה נכונה

התנהלות תקינה של הגוף. אימון יוגה מותאם לכל רמות הכושר הגופני, ולכל אדם. אימון יוגה מאפשר להשיג מקסימום תוצאות במינימום זמן. הגדלת טווח תנועה במפרקים ושרירים, התורמת לשיפור איכות החיים.

חיבור מחודש של גוף ונפש

המסייע להפגת מתחים שנלווים לאורח החיים המודרני. אימון יוגה מותיר תחושת רעננות והתחדשות פיזית ומנטאלית.

אין צורך לתרגל יוגה כל יום-העקביות חשובה

לא תצטרכי לתרגל יוגה כל יום כדי לראות תוצאות: עקביות היא המפתח, ואפילו תרגול כמה פעמים בשבוע יכול להביא ליתרונות ניכרים.

עבודה ממוקדת על מרכז הגוף

וחיזוק שרירי זוקפי הגב, לשם שיפור היציבה. עבודה על שרירים פנימיים אשר לא ניתן להגיע אליהם באמצעות שיטות אימון אחרות.

כמה עובדות בסיסיות על יוגה

יוגה ורוחניות:

בעוד שליוגה יש שורשים בתרגולים רוחניים הודיים עתיקים, היא אינה דת. יוגה היא תרגול גוף-נפש ומטרתו העיקרית היא לקדם בריאות ורווחה כללית.

יוגה אינה מיועדת רק לאנשים גמישים:

 אנשים רבים מאמינים שיוגה מתאימה רק למי שכבר גמיש. עם זאת, יוגה מיועדת לכולם, ללא קשר לרמות הגמישות שלו. יוגה עוזרת לשפר את הגמישות לאורך זמן עם תרגול קבוע.

לא כל שיעורי היוגה זהים:

 ישנם סגנונות שונים של יוגה, כל אחד עם המיקוד והעוצמה הייחודיים לו. מתרגולים עדינים ומשקמים כמו יין יוגה ועד לסגנונות אינטנסיביים ופעילים יותר כמו ויניאסה, יש שיעור יוגה המתאים לכל אדם.

את לא צריכה ציוד ובגדים יקרים:

 זו טעות נפוצה שאת צריכה בגדי יוגה מיוחדים או ציוד יקר כדי להשתתף. ביגוד נוח ונושם ומזרן יוגה פשוט הם כל מה שאת צריכה על מנת להתחיל את התרגול.

יוגה בהריון :

יוגה  יכולה להועיל מאוד לאמהות לעתיד, כל עוד היא מתורגלת בהנחיית מדריך יוגה טרום לידתי מוסמך. זה יכול לעזור להקל על אי נוחות, לשפר כוח ולהכין את הגוף ללידה.

יוגה אינה מיועדת רק להפגת מתחים:

בעוד שיוגה ידועה כמסייעת בהפחתת מתח, היא מציעה יתרונות רבים אחרים. תרגול קבוע יכול לשפר את היציבה, הכוח, האיזון והגמישות, כמו גם להגביר את הבהירות המנטלית והמיקוד.

 

הסטודיו המהמם שלנו נמצא בחולון ומיועד לנשים, נערות וילדות בלבד בכל גיל ובכל רמה.

מגוון רחב של אימונים, בשעות הבוקר והערב עם הסדר חניה בחניון צמוד! מה מיוחד אצלנו שאין באף מקום, את שואלת? את יכולה להגיע לכל סוגי האימונים, ללא הרשמה או תיאום מראש, הכל בהתאם לאנרגיה ולשעות המתאימות לך.

בואי להתרשם מהסטודיו שלנו ברחוב אילת 36 חולון – במרכז המסחרי נאות רחל.

שמי טלי בן רובי ואני מתעמלת מאז שאני זוכרת את עצמי. הייתי מדריכת כושר קרבי בצה"ל ואני בעלת הסמכה מטעם ווינגייט. 

 

טלי בן רובי - סטודיו ליוגה בסטנדרט השירות והמקצועיות הגבוהים ביותר בתחום הכושר והספורט.

חוויה מפנקת, דינמית ותוססת, באווירה מושלמת

בסטודיו מגוון רחב של אימונים, כך שתוכלי להנות מאימונים מקצועיים ואיכותיים התורמים לירידה במשקל וחיטוב הגוף. מעבר לזה, חשוב לנו שתרגישי בבית ואנו מעמידים לשירותך לובי המתנה,מהמם, נח ומרווח עם שתיה חמה וקרה, כך שתוכלי להגיע ולהתפנק גם לפני או אחרי האימון.

סטודיו לנשים בלבד

היתרונות של סטודיו לנשים בלבד, הם קודם כל שתרגישי נח באימונים, מעבר לזה האווירה בסטודיו אינטימית, משפחתית ועם כל זהמלאת אנדרנלין וכייף שרק נשים מבינות. כמובן שכל הצוות והמאמנות אצלנו הן נשים, כך שתרגישי בנח עם כולן!

היתרונות שלנו

קיימים משנת 2009

דירוג 4.7 בגוגל עם כמאה ביקורות

עומדים בסטנדרט הגבוה בתחום הבריאות והספורט

סטודיו מרווח בעל שני אולמות

מורות מנוסות ומקצועיות

הסדר חניה בחניון צמוד

שמרטפית בוקר

לנשים, נערות וילדות בלבד

אורלי סמירה
אורלי סמירה
2023-03-26
הסטודיו של טלי מאובזר ומסודר, מקום חדש שנעים להתאמן בו, מעוצב בטוב טעם, בעלת הסטודיו טלי, הינה אשה מדהימה ונעימה שקשובה למתאמנות תמיד, יצירתית וזורמת המאמנות מקצועיות ומהשורה הראשונה האוירה בסטודיו היא ביתית יש מגוון רחב של אימונים שמתאים לכל גיל סגנונות שונים ומגוונים האימונים תמיד מפתיעים ולא חוזרים על עצמם יש מערכת שעות גמישה ורחבה כזו שיכולה להתאים לכל אשה ולאחרונה נפתח גם אימון לגברים, אני מתאמנת בסטודיו שנים ומאד מרוצה, וגם בנותיי ולאחרונה גם בעלי הצטרף ממליצה בחום.
Aviva Raf
Aviva Raf
2023-03-26
Very good
Shiri Shmo
Shiri Shmo
2023-03-26
סטודיו מצויין עם מגוון חוגים לנשים ולילדות באווירה ביתית...... מומלץ מאוד!!
sivan siman tov
sivan siman tov
2023-03-26
אינטמי , נעים ומשפחתי ♥️
אנו זמינות לשיחה-צרי קשר כעת

אילת 36 חולון במרכז המסחרי נאות רחל

מלאי פרטים וקבלי קופון לשיעור ניסיון

טלי בן רובי מרכז ספורט לנשים

קבלי קופון 50% הנחה
לשיעור ניסיון

פתחי צאט
צריכה עזרה? אנו פה
הי את צריכה עזרה?נשמח לענות על כל שאלה