fbpx

המקום המושלם להיפ הופ!

אנו מאמינות שריקוד היפ הופ הוא יותר מצעדים ותנועות. מתאים לכל הרמות החל מגיל 6 בקבוצות לפי גיל. 

מגוון חוגים ואימוני ספורט לנערות-בכל גיל ובכל רמה
ללא צורך בניסיון קודם

היפ הופ

שיעור ריקוד הבנוי תחילה מחימום ומתבסס בהמשכו על מגוון סגנונות ריקוד מעולם ההיפ הופ, תוך פיתוח גמישות, חיזוק וטכניקת ריקוד ברמה גבוהה. השיעור כולל בתוכו כראוגרפיה המורכבת ממגוון סגנונות ריקוד. בשיעור זה עובדים על כל שרירי הגוף בקואורדינציה, על יציבה נכונה, טכניקה ויכולת ביצועים של צעדים ותנועות ברמות גבוהות. בשיעור זה תלמדי לרקוד בצורה מושלמת וברמה גבוהה.מתאים לבנות מגיל 8 עד 18.בקבוצות נפרדות לפי גיל ורמה.

מהם ריקודי היפ הופ

ריקודי היפ הופ יכולים להיות מצוינים למי שמחפשת להתפנות מהמתחים והצרות של היום יום, ולהיות עסוקה בתרפיה הכי שמחה שיש בצורה מהנה ומרגיעה.בסטודיו מורות היפ הופ מקצועיות המלוות אתכן בכל שלב . אין צורך לקנות ציוד מיוחד לפני ההתחלה בריקודי היפ הופ. כל מה שאת צריכה אלו בגדים נוחים בלבד.

הסטודיו שלנו מציע גם מגוון שיעורים נוספים  

התעמלות קרקע

שיעור המשלב בין כוח, שיווי משקל וגמישות. כל התרגילים מבוצעים על גבי מזרנים בשילוב כוריאוגרפיה של פירמידות ואלמנטים מהענף, כגון, ספסל, קורה, קפצית ועוד.מתאים לבנות מגיל 6 עד 16.קיימת קבוצה מקצועית שמתאמנת באולם המקצועי של הפועל חולון בסמוך לסטודיו.

זומבה

אם בא לך להנות ולהשתחרר, בואי לשיעור זומבה, אימון שכולו כייף ואנרגיה, משלב צעדי ריקוד כמו סלסה, ריקודי בטן, צ'הצ'ה, פלמנקו ועוד.

אימוני יוגה ופילאטיס

אם את מחפשת אימון רגוע, שליו, אך מחזק. אימוני יוגה ופילאטיס הם בדיוק מה שאת מחפשת! אימונים המחברים בין הגוף והנפש, משפרים את היציבה והגמישות, ומחזקים את הגוף.

אימוני כח לחיזוק הגוף

את רוצה להיות, חזקה עוצמתית, יציבה וחטובה ולמקסם את הכושר שלך? אימוני כח עם כל סוגי המשקולות, קטלבל, כדורי כח, גומיות ועוד, יפתחו לך את כל הטוב הזה!

TRX

קיימים אצלנו מגוון רחב של אימונים בדרגות קושי שונות, את יכולה לבחור לאיזה אימון להגיע וגם במהלך האימון לבצע את התרגילים בצורה מתונה או מהירה יותר, לפי היכולת שלך.

אימון כח ייעודי לקטלבל תחרותי

ענף שהוכר לאחרונה כתחרותי ברמה בינלאומית, ומתפתח מאד בארץ בתקופה האחרונה. באימון מתאמנים על תרגילים יעודיים לתחרויות המתקיימות בארץ ובעולם באמצעות משקולות קטלבל ייעודיות לתחרויות.

אימוני התעמלות יוצרת

התעמלות יוצרת משולבת מפעילות אנאירובית ואירובית בשיעור אחד. השיטה עובדת על מספר מרכיבי כושר בו זמנית – סיבולת לב ריאה, גמישות, חיזוק, עיצוב וייצוב הגב, קואורדינאציה ושיווי משקל.התעמלות זו מביאה לשיפור ניכר ביציבה באמצעות חיזוק שרירים, הקלה בכאבים במפרקים ובגב, מסייעת בתהליך הרזיה ובהצרת היקפים.

טלי בן רובי - סטודיו היפ הופ לנערות בסטנדרט השירות והמקצועיות הגבוהים ביותר בתחום הכושר והספורט.

חוויה מפנקת, דינמית ותוססת, באווירה מושלמת

בסטודיו מגוון רחב של אימונים, כך שתוכלי להנות מאימונים מקצועיים ואיכותיים התורמים לירידה במשקל וחיטוב הגוף. מעבר לזה, חשוב לנו שתרגישי בבית ואנו מעמידים לשירותך לובי המתנה,מהמם, נח ומרווח עם שתיה חמה וקרה, כך שתוכלי להגיע ולהתפנק גם לפני או אחרי האימון.

סטודיו לנערות ונשים בלבד

היתרונות של סטודיו לנשים בלבד, הם קודם כל שתרגישי נח באימונים, מעבר לזה האווירה בסטודיו אינטימית, משפחתית ועם כל זהמלאת אנדרנלין וכייף שרק נשים מבינות. כמובן שכל הצוות והמאמנות אצלנו הן נשים, כך שתרגישי בנח עם כולן!

הסטודיו המהמם שלנו נמצא בחולון ומיועד לנשים, נערות וילדות בלבד בכל גיל ובכל רמה.

מגוון רחב של אימונים, בשעות הבוקר והערב עם הסדר חניה בחניון צמוד! מה מיוחד אצלנו שאין באף מקום, את שואלת? את יכולה להגיע לכל סוגי האימונים, ללא הרשמה או תיאום מראש, הכל בהתאם לאנרגיה ולשעות המתאימות לך.

בואי להתרשם מהסטודיו שלנו ברחוב אילת 36 חולון – במרכז המסחרי נאות רחל.

שמי טלי בן רובי ואני מתעמלת מאז שאני זוכרת את עצמי. הייתי מדריכת כושר קרבי בצה"ל ואני בעלת הסמכה מטעם ווינגייט. 

 

היתרונות שלנו

קיימים משנת 2009

דירוג 4.7 בגוגל עם כמאה ביקורות

עומדים בסטנדרט הגבוה בתחום הבריאות והספורט

סטודיו מרווח בעל שני אולמות

מורות מנוסות ומקצועיות

הסדר חניה בחניון צמוד

שמרטפית בוקר

לנשים, נערות וילדות בלבד

אנו זמינות לשיחה-צרי קשר כעת

אילת 36 חולון במרכז המסחרי נאות רחל

מלאי פרטים וקבלי קופון לשיעור ניסיון חינם

טלי בן רובי מרכז ספורט לנשים

קבלי קופון 50% הנחה
לשיעור ניסיון

פתחי צאט
צריכה עזרה? אנו פה
הי את צריכה עזרה?נשמח לענות על כל שאלה